Saturday, February 13, 2016

Ega 4 sotti pole mingi naljaasi...

Kunagi ammustel aegadel löönud üks legendaarne Eesti jooksja oma kuu kilometraazi kokku ning märkas, et 1000 kilomeetrist jäi 10 puudu, venitati siis dressid selga ja parandati see viga. Üks teine neoonroosasid riideid armastav ultrajooksja oli öelnud sotsiaalmeedias, et oli "puhkeaasta" ning kogunes "ainult" 5000 kilomeetrit. Mario, tema meetreid ei lugenud aga 600 kilomeetriseid kuid laoti mängleva kergusega üksteise otsa. Omal ajal jooksis Pavel kuskil 7000 kilomeetrit aastas ja meie oma keemik, kes hakkas täiesti lambist jooksmisega tegelema, ladus mitu aastat jutti 6000 kilomeetrit. Mina nii kõva mees pole ja isegi 400 kilomeetrise kuu kokku klopsimine on minu jaoks "vägitegu" aga kuna ma selle aasta esimese kuuga suutsin 4 sotti kokku kraapida siis tasub seda tähistada ühe blogi sissekandega kilometraazi teemadel. Olgu ära mainitud, et parim kuu läbi aegade on olnud 520 kilomeetrit, parim aasta 4500 kilomeetrit ja tänaseks päevaks on mu karvaste jalgade alt läbi käinud vähemalt ligi 44 tuhat kilomeetrit.


Joonis 1. Minu jooksuaasta 2015 kuude lõikes.
Joonis 2. Nii palju on trenni tehtud...

Nüüd võiks mõned teised alternatiivsed karvajalad oma numbreid letti lüüa!!!

No comments:

Post a Comment