Thursday, June 16, 2011

Rebu laager vol.2


Tähelepanu tähelepanu kõik alternatiivsed jooksjad. Käes on avaldada uue laagri toimumisaeg ja koht. Laager viiakse läbi jooksjate tungival soovil taaskord Ida-Virumaal Rebu külas Kämbre talus 1-3..4 juulini. Ettevalmistused on juba täies hoos. Ootame kommentaariumisse oma osalemise signatuuri. Kaasa tuleb võtta lebomatt, hea soe magamiskott, jooksusussid/-riided, fotokas/tape recorder, riided ja jalatsid soo külastamiseks ning loomulikult teadmistepagasit huvitavate arutelude loomiseks :). Laagrikorraldamise komitee ootab ka ideid huvitava laagri korraldamiseks.

5 comments:

  1. Kui nüüd graafiku asjad korda sai siis mina olen loomulikult rebul olemas.

    ReplyDelete
  2. Paistab, et olen käpp. Aga pikka krossi ma ei julge teiega jooksma tulla, see võib eesti jooksusõpru ärritada :)

    ReplyDelete
  3. Uudishimu on suur. Arvan, et olen ka tulija.

    ReplyDelete
  4. Kahju, et jälle tulla ei saanud. Aga loodan, et kuniks jätkub jooksjaid, jätkub ka laagritraditsioon.

    Alternatiivselt teiega.

    ReplyDelete