Sunday, April 10, 2011

Hooaeg avatud

Niisiis on järjekordne hooaeg avatud, juba teist hooaega järjest Nõmmel. Nimelt toimus seal 13. Nõmme maantejooks, kus distantsiks oli raskel rajal 5 km. Soojenduse ajal kohale tulnud jooksjaid kiibitsedes võis peakonkurendiks pidada kaasvõitlejat Ralfi. Kindlasti oleks väga visaks konkurendiks olnud ka kolmanda alterjooksjana võistlustel osalenud ning talvel head vormi näidanud Allan kui teda polnuks ainult kerge vigastus vaevanud, mis ei takistanud teda aga jooksul osalemast. Tugevamatest olid stardis veel Keio Kits, Allar Lamp ja Martin Simpson.

Kirjeldan siis jooksu enda vaatevinklist. Jooks algas oodatult Keio vedamisel, Allar, Ralf ja mina järgnemas.  Tempo polnud aga sugugi kõigile soodne- keegi teine kaasa ei suutnud tulla, niisiis oli eest saanud neljameheline juhtgrupp. Natuke üllatas, et teised nii kiiresti maha jäid, kuigi ka mul endal oli algus veidi raske. Peale esimest ja ka vaieldamatult kõige raskemat tõusu (lisaks oli kaetud tõus ka lume ja jääga) läks aga paremaks. Minu jaoks oli jooks suhteliselt piiri peal, samas aga jooksis peas mõte, et ehk suudan Keio ja Allariga enam-vähem lõpuni vastu pidada, aga kahjuks eile veel ei. Niisiis umbes poole maa peal hakkasid Keio ja Allar eest libisema, mina kolmas ja Ralf kohe tagant survet avaldamas. Vahepeal tundus nagu Ralf jääks maha, aga see tunne oli petlik. Raja lõpu osas jõudis Ralf juba väga lähedale (Ralf oili lausa nii lähedal, et pärast jooksu oli tema nägu minu jalge alt pritsinud poriga koos, niisiis soovitasin Ralfil edaspidi mitte nägu pesta). Viimane km oli minu jaoks väga raske. Mõtlesin, et kui Ralf nüüd juurde paneb, siis olen müüdud mees, aga õnneks suutsin ka endas jõudu leida ja lõpuks Ralfi siiski kahe sekundiga edestada (minu aeg 15.41, Ralfil 15.43), niisiis oli peakonkurent võidetud:). Resümeena võib öelda, et jään jooksuga rahule- eelmise aastaga võrreldes 3 sek parandust, aga arvestades, et talvel olin vigastatud, veebruari lõpus ja märtsi alguses veetsin kaks nädalat kuumakambris lindil tammudes ja normaalselt olen treeninud viimaed 4 nädalat ning ka soojale maale polnud pikemaks perioodiks sellel talvel asja. Niisiis võib hooaja avastardi kordaläinuks lugeda. Pealegi saime Sportkeskuse meeskonnaga (Allan, Martin ja mina) võistkondade seas esikoha ning sellega kaasenva ilusa karikaga.

Kõigile edu kevadisteks startideks!

2 comments:

  1. mis asi see "kuumakamber lindil" on

    ReplyDelete
  2. jooksid saunas lindi peal või

    ReplyDelete