Wednesday, December 28, 2011

Alternatiivne aastavahetus 2011



Kuulake, kuulake!!! Kõik karvased, sulelised ja muidu karvajalad, kes liigitavad ennast alternatiivseks ning kellele meeldib joosta lumes, poris ja unes. Aeg on ronida kivide välja ja tulla võsavahelt inimeste sekka, sest selle aasta viimasel päeval toimub selle aasta viimane üritus mille eesmärk on...vahet pole. Oluline on see, et meil saab olema väga tore!!! Nimelt ilusate tüdrukute, aeglaste jooksjate ja Zavoodi linnas toimub Alternatiivsete Jooksjate järjekordne "aastalõpugala"!!!

Plaanis on (ilmselt....või kindlasti):

  1. esimene jooks kuldsetele tuhvlitele (ketsidele, tossutele...) ehk Alternatiivsete Cooperi test;
  2. 2011 aasta parima Alternatiivse Jooksja valimine (esimest korda rändav auhind);
  3. aasta kokkuvõte (plussid ja failid) ja pilk tulevikku;
  4. meelelahutamine erinevate mänguliste tegevuste abil;
  5. keha kinnitamine;
  6. saluudi imetlemine.
Jooks toimub Ülikooli sisehallis 31. detsembri päeval ja pidu toimub õhtul tõenäoliselt ühes Tähtvere hubases onnikeses. Kes joosta ei taha see aitab seda ajaloolist hetke filmilindile salvestada või mõõdab meetreid ja sekundeid.


Pilet maksab hingehinda ja vabatahtlikuks stiiliks on retro!!!

3 comments:

  1. Olude sunnil olen ma ise siis võõrustaja....ma otsin välja nii kuldsed ketsid kui ka ränd auhinna...jooksuks ei lähegi rohkem julgeid vaja kui mina ja Sander......ülejäänud võiksid aidata seda jooksu korraldada. Ka kokkuvõtte aastast võin mina teha, sest kõigil on palju tegemist nagu ma arusaan.

    ReplyDelete
  2. Rainis võiks näidata meile seni esitlematta filmikaadreid ja pilte ning filmida ka Cooperi testi.

    ReplyDelete
  3. Mis kell Cooperi testi start antakse?

    ReplyDelete